O Concello de Guitiriz convida á veciñanza a visitar a exposición das obras realizadas polos alumnos e alumnas dos obradoiros municipais de cerámica e cestería, que estarán no primeiro andar da Casa Habanera o 6 e o 7 de xuño de 11 a 13 horas.

Durante os últimos meses, os participantes traballaron, guiados por expertos artesáns, para aprender e perfeccionar as técnicas tradicionais destes oficios ancestrais. A exposición presentará unha variedade de pezas, desde delicadas figuras de cerámica ata complexos cestos tecidos, cada unha reflectindo a destreza e o esforzo dos seus creadores.

A alcaldesa de Guitiriz, Marisol Morandeira, destaca “a importancia de preservar e revitalizar estes oficios tradicionais, que forman parte do noso patrimonio cultural”. “A cerámica e a cestería non só representan formas de arte, senón tamén saberes e técnicas transmitidos a través de xeracións, esenciais para manter viva a nosa historia e cultura”, afirma.

A exposición non só é unha celebración do traballo dos estudantes, senón tamén unha invitación á comunidade para redescubrir e valorar estes oficios. Convidamos a todos a asistir e apoiar esta mostra, que é testemuño do compromiso de Guitiriz coa preservación e promoción da nosa riqueza artesanal.