• As operadoras de telefonía móbil comezan a ofrecer en Guitiriz servizos móbiles de nova xeración, 4G e 5G, nas bandas de 700 e 800 MHz.
  • A nova tecnoloxía permitirá aos veciños e veciñas do municipio desfrutar de servizos de datos móbiles de alta velocidade, mellorará a cobertura no interior de edificios e ampliarase a extensión xeográfica.
  • Para garantir a compatibilidade coa TDT, a entidade Llega700 encargarase de atender aos usuarios afectados por posibles interferencias sen custo algún.

As operadoras de telefonía móbil, Telefónica, Vodafone e Orange, anunciaron que durante as próximas semanas realizarán en Guitiriz o proceso de implantación dos servizos de telefonía móbil de nova xeración, 4 G e 5 G, sobre as bandas de 800 e 700 MHz, respectivamente, o que permitirá aos veciños e veciñas do municipio gozar de conexións móbiles de alta velocidade cunha mellor cobertura no interior dos edificios e maior extensión xeográfica.

Para garantir a compatibilidade da nova tecnoloxía coa televisión dixital terrestre (TDT), Llega700 é a entidade posta en marcha polos operadores para solucionar calquera afectación na recepción do sinal de televisión.

O proceso de implantación está a realizarse de forma paulatina por toda a xeografía nacional. Para comprobar as localidades onde xa están activos estes servizos pódese consultar a seguinte ligazón:  https://www.llega700.es/contacto_mapa.php.

O despregamento enmárcase no establecido no Real Decreto 579/2019, do 11 de outubro, a partir do cal se procedeu á liberación das frecuencias entre 694 e 790 MHz (canles 49 ao 60 de UHF) que ata entón empregábanse para a recepción da Televisión Dixital Terrestre, proceso tamén coñecido como Segundo Dividendo Dixital. A partir de entón, ditas frecuencias foron asignadas ás operadoras de telefonía móbil para prestar os seus servizos de telefonía móbil de nova xeración.

Garantindo a compatibilidade da rede móbil de nova xeración e a TDT

Llega700 é a entidade xestora encargada de ofrecer os servizos que garantirán a compatibilidade entre a posta en marcha da emisión móbil 4G e 5G nas bandas de 800 e 700 MHz, respectivamente, e a recepción do servizo de TDT.

Para garantir esta compatibilidade, Llega700 presta aos cidadáns unha serie de servizos gratuítos que inclúe un procedemento correctivo tras o aceso das estacións, polo que Llega700 encargarase de atender aos usuarios afectados xestionando e resolvendo posibles afectacións sen custo algún.

Para xestionar estes servizos, púxose ao dispor dos cidadáns un teléfono de atención gratuíto (900 833 999) e unha páxina web www.llega700.es.