Na explanada traseira da casa do concello do  Concello de Guitiriz reuníronse 70 persoas para levar a cabo unha acción reivindicativa polas vidas das 70 mulleres, nenos e nenas que foron asasinadas polo machismo no que vai de 2019.

O acto, que se enmarca dentro das accións que leva a cabo o  Concello polo Día Internacional contra a Violencia de Xénero, busca mostrar a magnitude total desta lacra xa que existe un goteo constante ao longo do ano que fai que se perda a conta e normalícese a situación nas noticias do día a día.

A alcaldesa de Guitiriz, Marisol Morandeira, que se sumou á reivindicación, destacou que “este tipo de accións son moi necesarias para mostrar á sociedade a magnitude dun problema que se repite ano tras ano e que debemos atallar dunha vez por todas coa colaboración de toda a sociedade”.

Desde o Concello emitiuse o seguinte comunicado:

“70. 70 persoas son  as que aparecen  nesta foto. A  mesma  cantidade que mulleres,  nenos e meniñas  foron  asasinados polo machismo  neste 2019 (51 segundo cifras  oficiais e 19  máis que, para  nós  tamén son  vítimas). 70 vidas e  máis de 60  asasinos. Un goteo constante  ao  longo  do ano  do que  deseguido perdemos a  conta e normalizamos  nas noticias  do día a día.  Calquera dás mulleres dá foto  podería ser  unha  máis;  calquera  ao  teu  arredor.  Esta  é a  magnitude, e  querémoscha mostrar. Porque ou machismo mata.

Queremos  facer un  agradecemento especial a  tódalas  persoas que colaboraron para a realización dá foto”.